twanenpeter.reismee.nl

De voorbereiding

In november 2014 besloten we dat de volgende reis naar Indonesië zou gaan: Sulawesi en Bali dit keer.

Tickets waren zo gekocht, maar motoren huren bleek niet zo gemakkelijk. Via Sunda Trails op Lombok is het toch gelukt en hebben we Honda Tigers (200cc) kunnen huren voor de trip op Sulawesi.

Aanvankelijk zouden we met z'n vieren gaan. Karl en Anneke hadden ook erg veel zin in een Indonesië trip en durfden het met ons wel aan. We hebben veel weekendjes samen gehad in Schoorldam en Eijsden om de reis voor te bereiden. Natuurlijk altijd met lekker eten en drinken. Helaas heeft Karl moeten afhaken vanwege ernstige rugklachten: hij durfde het niet met An achterop en heeft veel rugpijn. Dat moesten we even verwerken, maar ook met z'n tweetjes gaan we een fijne reis tegemoet.

Nog 2 nachtjes slapen in ons eigen bed en dan is het zo ver: 4 weken rijden op een vreemde motorfiets en steeds weer slapen in een ander bed. Ontbijten met nasi-goreng of een banana-pancake: we houden jullie op de hoogte!

Menno en Claudia

Hallo Antoinette en Peter,
Wat een leuk idee! We reizen graag met jullie mee en wel vanuit ons campertje in Zuid-Engeland ;-)
Selamat jalan,
Menno & Claudia

Bobvandam1949@gmail.com

Lekker op reis naar Indonesie, daar jalan moto moto bykie ? Lach me nu al slap, jullie doen het goed, 2 pareltjes op de motor in de gordel van smaragd, wie had dat gedacht, dat kan niet anders dan een schitterende reis worden, en ik reis mee in de verbeelding door de sawahs en over al die slinger de slang wegen, laat ze daar maar een kroe-poeppie ruiken

Harrie

Brengen jullie een apie voor me mee? Veel plezier en een Honda daar is toch niets mis mee.

Karin

Neem de nasi goreng! Veel lekkerder dan de banana-pancake ;-)
Selamat Jalan!